HTML

Egy bolondos lány élete^^

.::*~*::.. 13. ~ optimista. ~ Michael Jackson ~ barátok ~ Vámpírnaplók ~ Alkonyat ~ Harry Potter ~ buszok, autók ~ Ian Somerhalder ~ telefon ~ fotózás ~ tánc ~ zene ~ BOLDOG. ♥ ..::*~*::.

Utolsó kommentek

Friss topikok

2012.06.20. 23:39 ^^Barby^^

" 'Cause I can love you more than this.." ♥

Hát, igen. Régen nem írtam már, és ezért elnézést is kérek, de a napokban túl sok mindent átéltem ahhoz, hogy bírjak valamit is írni. Nem csak rosszat, hanem nagyon sok jót is.. Mellesleg a telefonomról nem enged blog.hu-ra írni, csak blogspot.com-ra. De megígérem, hogy a nyár miatt gyakrabban fogok felnézni és firkálok ;)

Az elmúlt napokban sokat gondolkodtam, hogy számomra vajon mit is jelent az igaz barátság, a szerelem, az elmúlás, a búcsú. Ez alatt az egy év alatt, amit most eltöltöttem itt, a második otthonomban, az ÁVG-ben, az iskolámban.. Ez alatt az egy év alatt annyi minden történt, hogy egyszerűen csodálkozom, hogy bírtam ki mindent. Úgy érzem, hogy kiismertem az osztálytársaimat, és huszonegyből legalább tizenhét új barátot is szereztem.. Azokat még nem is említettem, akikkel megismerkedtem a bátyám  miatt, mert ő is ide járt. Ha belegondolok, hogy még van öt évem.. Egyrészt fáj, másrészt pedig nagyon boldog vagyok.

Szomorúságom amiatt van, hogy az utolsó előtti nap bejelentette az osztályfőnökünk, hogy elmegy. Mikor megtudtuk, mintha bomba robbant volna: Mindenki, kivéve a hétből négy fiút, egyszerre elkezdett sírni. Úgy éreztük, azzal, hogy elmegy az ofi, egyszerre vesztettünk el egy igaz barátot és egy kiváló tanárt. De nem baj, legalább jobb lesz ott neki..

Ezzel szemben boldogsággal tölt el, hogy ez alatt az egy év alatt igaz barátokra leltem. És mily meglepő, az egyik legigazibb barátom egy fiú..

Sok embert elveszítettem, akik miatt rossz társaságba kerültem előző évben, de a mostani évben már igaz barátokat nyertem. Hálás lehetek a sorsnak, hogy megváltoztam, és boldog vagyok, mert visszakaptam a másik két igazabbnál igazabb barátomat is. Ha akkor nem veszünk össze, talán még mindig olyan nyomorék senki lennék, mint voltam.. Köszönöm nektek, hogy felnyitottátok a szemem! ♥

Hát, ennyi lettem volna. Hálás vagyok azért, hogy élhetek.. Minden embernek vannak rossz napjai, de sokan ezt annak könyvelik el, hogy az Isten bünteti őket. Helyette örülni kéne, hogy megkapta a lehetőséget, hogy élhessen.. Senki élete sem lehet fenékig tejfel ;)

Immáron búcsúzom, és köszönöm, hogy elolvastad! ;)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mjjbarby.blog.hu/api/trackback/id/tr134601731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása