HTML

Egy bolondos lány élete^^

.::*~*::.. 13. ~ optimista. ~ Michael Jackson ~ barátok ~ Vámpírnaplók ~ Alkonyat ~ Harry Potter ~ buszok, autók ~ Ian Somerhalder ~ telefon ~ fotózás ~ tánc ~ zene ~ BOLDOG. ♥ ..::*~*::.

Utolsó kommentek

Friss topikok

2012.04.28. 13:34 ^^Barby^^

"Heal the world, make it a better place, for you and for me.."♥

Már régen nem írtam, és ezért elnézést kérek, de minden esemény összejött most. Az április 21-22-ei hétvégén megvolt a konfirmálásom, és kaptam sok mindent. Pontosan Egy ezüst fülbevalót, egy aranyat, egy arany gyűrűt, egy rózsafűzért (ami katolikus, de a szomszéd nénitől kaptam, aki tudja, hogy katolikus imádságokat is tudok, és szerettem volna már egy rózsafűzért :D), egy katolikus könyvet, egy képeslapot, egy táska csokit, stb.. Aztán, egy bizonyos szerdai napon megkaptam a telefonom.

 

Galaxy minim *-*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Anya, mikor először meglátta a telefonomat, azt mondja: Fúj de nagy bunkófon! mondom neki: Anya, ez nem bunkófon, hanem Galaxy mini.. Mindegy, a lényeg, hogy vicces volt. Nagyon imádom ezt a telefont! Na de térjünk át a lényegre.

Mai napomra. Elég érdekes, mert ma egész nap négy dalt hallgatok (XD): 

1. Elton John - Can you feel the love tonight

2. Oroszlánkirály - Érzed már a szív szavát

3. Celine Dion - My heart will go on

4. Titanic magyar betétdala

De annyira szépek :'D.. És ha ránézek Michaelre, és közbe ezek mennek, olyan szomorú leszek :(.. 

Most nagyon szép idő van, és az is rátesz arra, hogy hiányérzetem legyen. Minden szép, az idő, az életem, de hiányzik Ő (és itt nem MJ-re gondolok).. Szeretnék hozzá bújni, érezni, hogy mellettem van és hogy vigyáz rám :'D.. De sajnos nem tudok semmit biztosan, és nem merek megszólalni ez ügyben. Szóval, így jártam :'D..

Délután megyek születésnapi partyra. Apa egyik barátjáéknak lesz, és ahogy mondták, jó lesz.. Bár én nagyon nem szerettem volna menni, de azért születésnap, hát na.. Meg nagyon jó barátságban is vagyunk velük.. Hát na. Ez van :'D.. Majd megoldom :'). Ott a telóm, ha más nincs.. 

Dorina küldött One Direction-ös videókat. Beszarok azokon a fiúkon, annyira jófejek! Louis a leghülyébb, de imádom :$ <3.. 

Hát, kb. ennyi, majd még jelentkezem :) Köszi puszi szia <3.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mjjbarby.blog.hu/api/trackback/id/tr704477990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása