HTML

Egy bolondos lány élete^^

.::*~*::.. 13. ~ optimista. ~ Michael Jackson ~ barátok ~ Vámpírnaplók ~ Alkonyat ~ Harry Potter ~ buszok, autók ~ Ian Somerhalder ~ telefon ~ fotózás ~ tánc ~ zene ~ BOLDOG. ♥ ..::*~*::.

Utolsó kommentek

Friss topikok

2012.04.07. 22:38 ^^Barby^^

Élet.^^

Szia! Én egy 13 éves lány vagyok, aki imádja a barátait, családját, az osztályát, Michael Jacksont, imád verset, történetet írni, imád olvasni, fotózni és rajzolni. Bár fotózásban nagyon kezdő vagyok még, a barátaim erőt adnak nekem, támogatnak, és általuk egyre többet fejlődhetek majd. Nagyon gyorsan olvasok, általában egy 500 oldalas könyv nálam 3-4 órányi folyamatos olvasás mellett kész van. Nagyon szeretem a barátaimat, képes lennék értük meghalni is akár. Szeretek sportolni, a kosárlabda, a görkorizás, az úszás, a kézilabda, a röplabda, a futás egyaránt fontos az életemben. Gyűlölöm a tanulást, de mivel valamire kell vinnem, ezért tanulok (:D). Imádom a zenét. Mindent meg tudok hallgatni, de Michael Jackson, Avril Lavigne, Beyoncé, Adam Lambert és Britney Spears zenéit szeretem a legjobban. Van egy zene, ami az úgymond "példaképem": ez a Black - Wonderful Life. Magyarok közül nem szeretek sokat, de például ott van Demjén Rózsi, az Omega és a Bikini is. A nagy példaképeim Michael Jackson és John Lennon. Ők "tanították" meg nekem, hogyan kell szeretni teljes szívből. I love you! ♥

Szóval. Én egy érzékeny és nagyon kritikus lány vagyok. Néha szeretek fiús dolgokat csinálni, de attól függetlenül olyan vagyok, amilyen. Sok barátom van, és mindegyikőjüket imádom. Optimistán látom a világot, köszönhetően annak, hogy az egyik barátnőm felnyitotta a szemeimet. 

Külsőm:

A hajam világos színű, vagy barna, vagy sötétszőke. Képeken barnának, a valóságban sötétszőkének látszik. A szemem zöldes-kékes színű, pontosan nem tudom meghatározni, szemüveges is vagyok mellesleg. Hát, röviden ennyi, ha érdekel még valami, akkor olvasd a blogom! Köszi:

Vampire Barbie, alias Barby :DD  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mjjbarby.blog.hu/api/trackback/id/tr774370441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása