HTML

Egy bolondos lány élete^^

.::*~*::.. 13. ~ optimista. ~ Michael Jackson ~ barátok ~ Vámpírnaplók ~ Alkonyat ~ Harry Potter ~ buszok, autók ~ Ian Somerhalder ~ telefon ~ fotózás ~ tánc ~ zene ~ BOLDOG. ♥ ..::*~*::.

Utolsó kommentek

Friss topikok

2012.04.30. 17:21 ^^Barby^^

A hülyeség határtalan

Hajnalban, negyed ötkor feküdtem le aludni, mert még anyának rajzoltam anyák napjára. A szemem már csukódott le, de azért még kibírtam. Mindent az anyámért :) ! Emiatt keltettek fel engem délután negyed egy körül (x"DD). Anya bejött, megbökdösött, és mondta, hogy keljek fel. Gondolkodom: "hát de ma nincs iskola!", és anya akkor mondta, hogy negyed egy van. Nagyon vicces volt, mert még aludtam negyed órát, miután ő kiment. Aztán leültem gépezni, egyészen fél kettőig, és kettőtől meg elvileg atlétika verseny volt (xDD). Gyorsan összekapkodtam magam, veszekedtem egy sort apával, majd elindultunk. Ott paráztam, hogy jaj, el fogok késni.. És mikor odaértünk, nem láttunk senkit. Akkor már gyanús volt valami, de azért bementem megnézni, hogy van-e ott valaki. A portást, Jani bát kérdeztem meg, hogy mi van. Ő mondta, hogy nincs itt semmi. Aztán mérgesen kimentem, beültem a kocsiba, és ott káromkodtam egy sort. Szerencsére megnyugtatott a tudat, hogy ott van mellettem Sx4. Aztán apa vett fagyit. Azóta újra itt ülök, és próbálom letölteni a World of Warcraftot mobilra, bár nehézkesen (XDD). Találtam egy linket, de azt inkább hagyom.. Végül is megnézném, ki adna ki egy játékért ezer nem tudom hány száz forintot.. Szóval inkább hagytam a francba. Most képet szerkesztek, zenét hallgatok, facebookozok, msnezek, telefonozok, mindent csinálok :"D. Komolyan, ez már fáj :).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mjjbarby.blog.hu/api/trackback/id/tr294480982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása