HTML

Egy bolondos lány élete^^

.::*~*::.. 13. ~ optimista. ~ Michael Jackson ~ barátok ~ Vámpírnaplók ~ Alkonyat ~ Harry Potter ~ buszok, autók ~ Ian Somerhalder ~ telefon ~ fotózás ~ tánc ~ zene ~ BOLDOG. ♥ ..::*~*::.

Utolsó kommentek

Friss topikok

2012.04.09. 11:40 ^^Barby^^

Happy Easter!^^ ♥

Halihó!^^

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok! Legyen szép napotok :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát igen, húsvét van. Ilyenkor szokás kitenni a jó nagy adag ételt az asztalra, finom, friss süteményeket és egyebeket.. Na és nálam videót nézni szokás xD . Soha nem szerettem kint ülni és csak várni, hogy jöjjenek végre. Mindig bent, a gép előtt ültem, és néha kimentem, ha éhes lettem, ha jöttek hozzánk :) . Most például videókat konvertálok, MSN-ezek, videót nézek.. A Michael Jacksonnal és Lisa Marie Presleyvel készült egyik videót néztem meg. Annyira rossz érzés kiszakadni Michael kis világából, mikor véget ér az interjú..! Annyira szomorú.. Fáj :( . Lehet hülyének is nézni, de ő.. Olyan varázslatos! :) Ha az ember megismeri és megszereti, akkor soha nem tud majd tőle elszakadni :'D . Nem is értem, hogy sokan hogy tudják utálni.. Bár mondjuk a sok hülye pedofil-botrány miatt elrondítják azt a csodálatos képet, ami őt tükrözi :( . NE OLVASSATOK MÉDIA SZENNYET, MERT AZ A VALÓTLAN DOLGOKAT ÁLLÍTJA!! AZ ILYENEKET KI KÉNE IRTANI! De azért nem vagyok rasszista O:) . Na mindegy. Szóval.. Nehéz elszakadni a kis világától. De egyébként nagyon szeretem :) .

A mai napom csodálatos volt xD .. Korán reggel a nyakamba zúduló pohárnyi vízre ébredtem. Felordítottam, mire a drága jó locsolóm és a család többi tagja is elkezdett nevetni. Felnéztem. Hát apám állt fölöttem, kezében az üres pohárral, nevetve. Szitkozódva kirohantam a mosdóba, felvettem a blúzomat, nadrágomat, megcsináltam a hajam, és kész is voltam. Aztán nemsokára a bátyám és a drága jó édesapám locsolkodtak. Csak hallom, hogy akkora röhögés van kint, hát kiszaladok.. Bátyám szakad meg a röhögéstől anyám arckifejezésén. Megkérdem:

- Mi az, anya?

- A drága bátyád elkezdi nekem mondani a házisárkányos locsolóverset, mire én vágtam egy fejet.

- Ezt? "Zöld a moha, zöld a páfrány, meglocsollak, házisárkány!"

- Ja.

Na, azon elkezdtem én is röhögni. Anya erre még jobban "megsértődött". Aztán következtem én.

- "Sivatagban megy a teve, tele van a töke vele, nálam van a töke leve, megöntözhetlek-e vele?" - mondta bátyám a verset röhögve.

Erre vágtam én is egy érdekes arckifejezést.

- B**dmeg! - mondtam röhögve.

Apám odajön, tesómnak int, hogy menjen arrébb (XDD), odajön elém, elkezdi:

- "Itt van a húsvét napja, locsolkodik Gábor meg az apja."

Na akkor elmosolyodtam, tesóm meg csak röhögött, mert azt hiszem, röhögőgörcsöt kapott. A nap további részében gépeztem, most várom keresztszüleimet, mert elvileg megvették Michael Jackson Bad lemezét ^_^ .

Ezt a drágát :

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mjjbarby.blog.hu/api/trackback/id/tr44373152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása