HTML

Egy bolondos lány élete^^

.::*~*::.. 13. ~ optimista. ~ Michael Jackson ~ barátok ~ Vámpírnaplók ~ Alkonyat ~ Harry Potter ~ buszok, autók ~ Ian Somerhalder ~ telefon ~ fotózás ~ tánc ~ zene ~ BOLDOG. ♥ ..::*~*::.

Utolsó kommentek

Friss topikok

2012.04.08. 01:42 ^^Barby^^

Az élet megy tovább..♥

A mai napom nem volt valami leányálom. Igaz, elég keveset dolgoztam, de akkor is.. Nekem még ez is megárt (XDD). Reggel (reggel már.. hát délbe keltem, de az nekem reggel >_<) már rögtön ebédelnem kellett, ráadásul tojásleves volt, amit nem igazán szeretek.. Na mindegy. Szóval, megebédeltünk, és mosogattam, mert mondtam anyának, hogy (szokásomtól eltérően >_<) segítek neki valamit. Vagy két órán keresztül mosogattam, mert szünetet is tartottam bőven (XDD látszik.. >_<). Aztán, mikor végeztem, bekapcsoltam a gépet, és felmentem MSN-re. Nagy meglepetésemre nem volt fent senki (O_O"").. Pedig még én tervezgettem, hogy mit mondok majd, ha felmegyek beszélgetni. Majd, nem sokkal azután, miután bejelentkeztem, feljött barátnőm. Filmet akartunk nézni közösen, de az MSN sajnos hülye, és nem sikerült. Pedig az egyik legjobb filmet, a Vonzás Szabályai-t akartuk megnézni. Aztán elkezdtem írni az első blogbejegyzésemet, de ez az idióta internet már megint elment.. Körülbelül fél órába telt, amíg visszahoztuk. Addig anyának segítettem töltött káposztát csinálni :). Azóta paranormális (szellemes) filmeket nézek, és itt kerekedik a szemem.. Közben verseket is írok. Itt is vannak:

Ha majd nem süt a nap..

Ha majd nem süt a nap,
ha majd minden rossz marad,
ha már semmi sem lesz jó,
Akkor szívemben esik a hó..

Ha hó esik a szívemben,
minden marad a régiben,
ha majd mindent elfelejtek,
akkor is tudd, hogy szeretlek!

 

Mi az élet?

Mi lehet az élet?
Talán egy vallomás,
mi megmutat egy képet:
egy furcsa látomás?

Mi lehet ez vajon?
Egy érdekes történet,
Mi ott van a falon?
Mit felírt valaki a körmével?

Lehet ez egy vers?
Egy furcsa képzelgés?
Vagy talán egy nesz,
melyet a múlt előidéz?

Nem. Az élet nem ilyen.
Ez egy bonyolult dolog,
melyben ott van minden:
Ha az ember szomorú vagy boldog.

Az élet egy olyan adomány,
Melyet csak úgy kaptunk.
Sok élőlény erre vár,
melyet majd nekik adunk.

Sokan azt hiszik, az élet könnyű:
De ha megtapasztalják, majd megtudják.
Van, mikor szép, de van, mikor szörnyű,
ezt elmondani sokan eltudják.

Mindegy, a lényeg, hogy a boldogság
nem vehető meg pénzen.
Az élet egy óriási adomány,
melyen kiigazodni ki lehet, de nehezen!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mjjbarby.blog.hu/api/trackback/id/tr144370709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása